Druhy reklam a jejich efektivnost

Články

Druhy reklam a jejich efektivnostPřinášíme Vám přehled druhů reklam na internetu. Popíšeme Vám vlastní zkušenosti a povíme, jaké se vyplatí a které obejít širokým obloukem.


Pro zvýšení návštěvnosti a nalákání nových návštěvníků existuje spousta druhů reklamy. Některé druhy můžete užívat zdarma a za některé musíte zaplatit.

Vysvětlím Vám, které se vyplatí a jaké nemají poměr cena - účel smysl. Nemusím samozřejmě psát, že nejlepší přivaděč návštěvníků je správně udělaný web s poctivým SEO, který je navíc zadarmo když nepočítám počáteční investici do vytvoření.

Hodnocení je jako ve škole. 1 - nejlepší, 5 - nejhorší

 1. Sociální sítě (social media marketing)

Hodnocení: 1

   Dnešním trendem, které používají milióny lidí jsou sociální sítě: Facebook, Twitter... Pokud dokážete vytvořit zajímavý profil firmy, který osloví zákazníky tak budou na něj sami odkazovat a šířit dále pomocí sdílení.
   Reklama je zcela zdarma a má při správném vytvoření vysokou úspěšnost. Díky tomu můžete okamžitě informovat uživatele o novém produktu...
   Jako trik na získání co nejvíce uživatelů můžete použít soutěže, slevy pokud si vás dají do sdílení.

  2. Reklamní bannery

Hodnocení: 2

   Nejlevnějším způsobem jak získat banner na cizím webu je vzájemnou výměnou. Samozřejmě, že lepší weby budou chtít za umístění zaplatit. Ziskáte poutač a zpětný odkaz. Vytvoření banneru si nechte udělat od nějakého grafika, který tomu rozumí. Protože poutavý banner umí přilákat spoustu očí.

3. Zpětné odkazy (backlinks)

Hodnocení: 1

   Zpětné odkazy patří mezí hlavní faktory pro seo optimalizaci. Získání zpětného odkazu můžete získat zdarma: registrací do katalogu, výměnou s jiným webem nebo koupením zpětného odkazu na určitou dobu. Pokud si budete zpětný odkaz kupovat doporučuji na dobu delší než 3 měsíce aby si Vás stihly vyhledávače zaindexovat.

4. E-mailing

Hodnocení: 4

   Osobně považuji E-mailing za nejvíce obtěžující způsob reklamy. Věčně plná e-mailová schránka - prostě to nesnáším. Ovšem něco jiného je když si tuto možnost vybere sám zákazník. Viz. více newsletter. Pomocí e-mailů můžete svým návštěvníkům zasílat konkrétní aktuální nabídky, novinky, nebo i informační sdělení.

5. PR články

Hodnocení: 3

   PRčlánky patří pokud Vám jej vytvoří copywriter mezi silné páky na oslovení zákazníků. Zajímavý, poučný či vtipný článek příláká nové uživatele, kteří se přes link umístěný v článku dostanou na váš web.

6. Virální marketing

Hodnocení: 2

   Jde o vytvoření něčeho (zábavné video, vtipná aplikace,...) co lidi zaujme a budou to chtít sdílet mezi sebou. Vzájemným přeposíláním zároveň přeposílají odkaz na váš web.

7. PPC reklama

Hodnocení: 2

   Pay per click (platba za prokliknutí). Jedná se o druh reklamy, která se zobrazuje na stránkách Seznamu a Googlu. Pokud návštěník klikne na reklamu zaplatíte za proklik určitý poplatek. Cena za proklik se vypočítává v závislosti na druhu klíčového slova a kde se chcete zobrazovat.

Komentáře rss


Nebyly přidány žádné komentáře.

Reklama

Potřebujete malý tablet na cesty? Zvolte iPad mini od Applu!

Webové stránky za pár korun. Stránky snadno a rychle.

Nejnovější komentáře

Skončí konflikt Ukrajiny a Ruska válkou?

replica uhren replik-uhren breitling replica omega Replica Uhren iwc Replica Uhren

Zaslal/a: omega-Replica-Uhren  •  Čas: 29.5.2025 4:18

Psáno návštěvě ze zahraničí

Orologi Replica Replica Orologi Breitling Orologi Replica Omega Orologi Replica panerai Orologi Replica

Zaslal/a: breitling-replica  •  Čas: 29.5.2025 4:01

Jak stát plýtvá penězi za technologické zakázky

Fake Taschen Fake Taschen Kaufen Balenciaga Fake Taschen Dior Fake Taschen

Zaslal/a: fasw  •  Čas: 21.5.2025 5:50

Budoucnost elektroniky pro domácnost

dupe perfumes​ dupes perfumes​ dupe perfumes tom ford dupe perfumes kilian dupe perfumes ysl

Zaslal/a: fasw  •  Čas: 21.5.2025 5:43

Pane prezidente pěkně děkuji za amnestii!

replica watches rolex replica breitling replica omega replica cartier replica rolex replica watches

Zaslal/a: omega-replica  •  Čas: 7.5.2025 9:44